Usein kysytyt kysymykset
Kuinka aktivoin YetiCare-lisenssin?
Ota yhteys YetiCaren myyntiin sales@yeticare.fi tai valtuutettuun jälleenmyyjään. Suomessa jälleenmyyjänä toimii Berner Medical medlab.tilaukset@berner.fi.
Mitä tapahtuu, jos emme osta lisenssiä?
Kun YetiCare-lisenssi päättyy, kaikki YetiCaren sovellukset sekä käyttöliittymä poistetaan käytöstä.
Voimmeko käyttää laitetta ilman YetiCare-lisenssiä?
Kyllä, voitte käyttää laitetta ilman YetiCare-lisenssiä, mutta tällöin laitteesta poistetaan käytöstä YetiCaren sovellukset sekä käyttöliittymä.
Voimmeko ottaa lisenssin käyttöön uudelleen, jos se on poistettu käytöstä kertaalleen?
Kyllä voitte ottaa, mutta tällöin teidän tulee maksaa erillinen asennusmaksu. Kysy lisää hinnoista.